Czołowi sportowcy, aktorzy i influencerzy wzięli udział w jubileuszowej, bo 10 już edycji dobroczynnego projektu gwiazd Pomaganie_Jest_Trendy .
Joanna Jędrzejczyk, Krzysztof Piątek, Cezary Pazura, Wiktor Zborowski, Q-Czaj, Akop Szostak, Krzysztof Włodarczyk,Adrianna Rybak, Zbigniew Kwiatkowski czy Dawid Ogrodnik, to tylko niektóre z gwiazd, które włączyły się w akcję fundacji, której celem jest gromadzenie funduszy na rzecz zakupu sprzętu medycznego dla szpitali, dedykowanego ratowaniu życia wcześniaków. Gwiazdy zachęcają do zakupu produktów z segmentu zdrowej żywności oraz produktów konopnych stworzonych z wizerunkiem fundacyjnej maskotki Duszka Babu, z których sprzedaży generowane są zyski na cele statutowe fundacji.
Gwiazdy wzięły udział w nagraniu bajki o przygodach fundacyjnego Duszka Babu, których premiera video zapowiedziana została na święta Bożego Narodzenia.
Bajkę zobaczyć będzie można w internecie oraz w niektórych kinach na terenie kraju – po nowy roku ukaże się z kolei na płytach dołączonych do wydania książkowego.
Gwiazdy wcielili się w rolę, w których opowiadają o wpływie CBD na leczenie nowotworów, stwardnienia rozsianego czy padaczki, chcąc edukować tym samym społeczeństwo, jednocześnie zachęcając je do pomagania.
“W tym roku skupiamy się na pozyskaniu funduszy, za które zamierzamy kupić , a następnie przekazać szpitalom możliwie jak najwięcej mierników biluribiny. To sprzęt, dzięki któremu personel medyczny będzie mógł dokonywać bezstresowego i bezbolesnego pomiaru żółtaczki bez nakłuwania, co jest bardzo istotne zwłaszcza w kontekście delikatnej skóry wcześniaków. Każdy może pomóc nam osiągnąć cel na trzy sposoby, po pierwsze przekazując 1% swojego podatku, poprzez wpisanie w swoim PIT naszego numeru KRS 0000608718, po drugie poprzez zakup produktów z Duszkiem Babu w lokalnych sklepach spożywczych i w końcu poprzez uruchomioną przez nas w ostatnich dniach stronę internetową www.cannalife.pl, na której zakupić można produkty konopne z zawartością CBD, z których zyski nasza fundacja w całości przekaże na zakup bilirubinometrów” – wyjaśnia Krzysztof Gorzkiewicz, prezes fundacji Pomaganie Jest Trendy.
W ramach zeszłorocznej akcji fundacji w tym roku odwiedziła pięć placówek szpitalnych, którym przekazano kosmetyki naturalne do pielęgnacji skóry niemowlaków o łącznej wartości 85.000 zł.
W tym roku fundacja zrezygnowała również z kosztów promocji swoich produktów w sieci, przekładając budżet ten na budowanie ogólnopolskiego wolontariatu. W ten sposób każdy może nie tylko pomagać, ale także zarabiać, bowiem nowy sklep internetowy umożliwia generowanie linków personalnych, co w konsekwencji powoduje, iż każda osoba, która wygeneruje swój link i doprowadzi do zakupu produktów ze sklepu, otrzyma wynagrodzenie równe budżetowi, który dotychczas fundacja musiała i tak przeznaczać na promocję w internecie.